onsdag 13 juli 2011

Nu ska jag börja renovera mitt dockhus. Min älskade farfar byggde ett dockhus helt själv till mig, en exakt kopia av ett hus vi bodde i när jag var liten. Då vet man att man är älskad :') ♥
I vilket fall som helst har jag kollat på lite olika bloggar, som Pastill ♥ , Popetotrora ♥, Petronella ♥ och Blogghuset ♥. Alla dessa bloggar har helt underbara, fina bloggar och dockhus.
Jag har faktiskt lite olika dockhusmöbler, inte lika fina som ovanståendes, men det blir nog bra. :)
 

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att ha fått ett specialbyggt av sin farfar, vilken lycka! Lycka till med renoveringen :-)

    SvaraRadera
  2. Lyx med specialbyggt dockhus! BLir spännande att följa din renovering av det.

    Själv har jag haft en ganska lång paus från mitt dockskåp men jag tänkte faktiskt senast igår att jag skulle gå ut på Tradera och leta lite nya möbler.

    SvaraRadera